Spannend vervolg!

Lies Oosterhoff 19 november 2017
Nu Meg gesetteld is in het Stadspark van de Anderen staat ze voor een nieuwe uitdaging: een eigen leven opbouwen met haar nieuwe buren. Voor zowel Meg als de Anderen is dat zoeken, want Meg is iets ánders - maar geen Ander. Dan wordt de fragiele rust verstoord als een illegale drug opduikt die zowel mensen als Anderen tot moorden aanzet. Opnieuw staan de verhoudingen tussen beide kampen op scherp. Als Meg begint te dromen over bloed en zwarte veren in de sneeuw, is het aan Simon Wolfgard om uit te zoeken of het om een herinnering of een profetie gaat...

Ik heb deze boekenserie gewonnen bij Hebban. Na een moeilijke start omdat ik het te druk had ben ik nu in de boeken begonnen. En jeetje wat keigaaf! Deel 1 was erg leuk en verlekkerd begon ik aan deel 2 zwarte veren. Direct in het begin van het boek werd al snel duidelijk waarom de titel zo was gekozen. Wat ik een beetje hammer vond, maar wat wel begrijpelijk is, is het herhalen van dingen die voor de lezers van deel 1 duidelijk was. Maar ja, de schrijfster heeft deel 2 natuurlijk geschreven als stand alone. Als je dan ruim door de eerste helft heen bent gaat het weer fantastisch. Het einde was niet verrassend maar wel leuk. Ik begin graag aan deel 3. Wat mij bezig houdt? Of Simon een relatie gaat beginnen met Meg. Ik hoop het!

Meer recensies van Lies Oosterhoff