Kan het nog erger?

Lies Oosterhoff 01 oktober 2015
Ik heb hem gelezen omdat iemand het nodig vond dat ik deze moest lezen. En ik heb een regel voor mezelf dat ik wil proberen om een boek uit te lezen als ik hem in handen krijg. Ik denk dat ik voor mezelf die regel nog eens moet herzien. Verschrikkelijk in 1 woord! Ik geloof dat ik nog nooit zo'n slecht boek heb gelezen. Sex op bijna elke bladzijde. Ik kan me niet voorstellen dat er een levende ziel bestaat die dat volhoud. Afgezien van de bovennatuurlijke lichamelijke prestaties, is het ook nog slecht geschreven. De hoofdrolspeelster heeft fulltime een probleem met haar lip. Pfff, moet ik nog meer zeggen? De schrijfster blinkt wat mij betreft alleen uit in seksuele fantasieën. Dat is jammer. Want had ze maar wat meer fantasie gehad in het uitdiepen van de personages en hoe die zich gedragen. Ik was zo blij toen ik hem uit had en geen haar op mijn hoofd die deel twee of drie te lezen. Ik was zelfs niet gemotiveerd om naar de film te gaan. Maakt niet uit wat ik ervan vind. De auteur is binnen!

Meer recensies van Lies Oosterhoff