Farida Khalaf is een naam die iedereen zou moeten kennen!

Linda Hindriks 25 september 2016
Fharida Khalaf is een naam die iedereen zou moeten kennen! waarom?
Omdat ze een held is! een sterke vrouw, die in een letterlijke hel is geweest maar elke dag is blijven vechten tegen het onrecht dat haar werd aangedaan. En nu nog steeds word aangedaan tegen andere vrouwen en meisjes.
Andrea C. Hoffmann heeft het verhaal van Farida Khalaf opgenomen in de vorm van een boek.
Het is een zeer pijnlijk proces geweest voor Farida om het hele verhaal aan Andrea te vertellen en door de herinneringen gaat ze telkens weer door een hel.
Maar Farida verteld toch haar verhaal omdat de waarheid naar buiten moet komen!
De media is veel te soft hier in nederland als het op IS aankomt. Je ziet niet alle gruweldaden.
Maar dat is misschien ook niet voor iedereen te verdragen om te zien.

Het boek heeft mij vastgegrepen en niet meer los gelaten, zelfs nu ik het boek uit heb zal ik Farida nooit meer vergeten. de schrijfstijl van Andrea C. Hoffmann is erg prettig.
Ik had het gevoel bij Farida te zijn, in haar herinneringen.
Ik heb werkelijk kippenvel gehad, een knoop in mijn maag. tranen stroomden soms gewoon over mijn wangen. Ik ben boos en beschaamd dat dit in de wereld kan gebeuren!
Ik had telekens tijden het lezen het gevoel dat ik per direct daar heen wil en alle meisjes, vrouwen maar ook de mannen daar. de gezinnen wil redden.

ontzettend rakend en goed geschreven door Andrea C. Hoffmann, echt een boek om nooit meer te vergeten.
want vergeten zal ik Farida en Andrea nooit.

Meer recensies van Linda Hindriks