Een veelbelovend debuut

Linda 10 oktober 2018
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Dit boek is gebaseerd op een mytische verhalencollectie uit middeleeuws Wales: De Mabinogion. Deze verhalen vertellen over transformaties, magische ketels, betoveringen, hoofse liefde en verraad.
Tja toen ik dit in de inleiding las was ik helemaal om. Als ik ergens van hou dan is het van retellings!
Vanaf de eerste bladzijde werd ik het verhaal ingetrokken. het begint met veel actie en spanning. De kennismaking met Waldrun vind ik hilarisch.
Toch is dit verhaal is niet helemaal mijn ding. De schrijfster raakte mij meerdere keren kwijt. Het had wat mij betreft wel een stuk spannender gemogen en eigenlijk had ik dat ook wel verwacht. Daarnaast heb ik het gevoel dat het voor een jong publiek geschreven is. Desondanks is het een leuk verhaal wat je in een ruk uitleest. Een veelbelovend debuut.

Meer recensies van Linda