Een volwaardig gedroomd, vijf sterren waardig, einde.

Linda 23 april 2019
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

EEN GEDROOMD EINDE
Een gedroomd einde is het laatste deel van De Oneindigheidstrilogie. Deze is vooraf gegaan door: Achtergelaten en Zwarte lieveling.
Ik vind het een absolute aanrader om eerst de eerste twee delen te lezen.

Gelukkig zijn Jonka en Saskia close geworden. Het boek begint tijdens een gezamenlijk weekendje uit, waarin meteen duidelijk wordt dat Saskia problemen heeft. Ze is afwezig en slaapt slecht.

En trouwens, waarom zijn we anders een weekendje weg? Daar hadden wij toch allebei behoefte aan? Een weekend alleen met ons tweetjes? Om te lachen, te gieren en te janken?Zo’n uurtje elkaars therapeut zijn doet wonderen, weten we allebei inmiddels uit meer dan één ervaring, dus kappen nou met die uitvluchten en excuses. Vertel!

En die oneindige liefde van jou voor mama …. Godsamme Sas, ze heeft ons eruit laten gooien! Haar eigen kinderen. Ze was erbij en keek ernaar. Hoe graag je ook wilt dat het anders was.

CONCLUSIE
Een volwaardig gedroomd, vijf sterren waardig, einde.

Meer recensies van Linda