Een ontzettend leuke verzameling van kerstverhalen

Linda 13 november 2017

Wonderland is een verzameling van Young Adult kerst verhalen. Tien stuks, variërend van fantasy tot contemporary en van thriller tot paranormaal. Het is een ontzettend leuke verzameling van kerstverhalen geworden, ik heb er in ieder geval ontzettend van genoten.

Leuke bijkomstigheid: zondag 29 oktober, de wintertijd is net ingegaan, het is slecht weer en supervroeg donker. Ik lig lekker op de bank, onder een plaid met de houtkachel en kaarsen aan, dit boek te lezen. Vervolgens moeten wij de meiden naar het station brengen. Ik ben helemaal in de stemming. op de terugweg denk ik geen moment na en vraag aan mijn maatje: zullen we de kerstboom zetten? Waarop deze mij bevreemd aankijkt: Linda, het is pas oktober! Wat mij betreft het boek zijn doel overduidelijk gehaald, ik zet de boom nooit voor Sinterklaas

Meer recensies van Linda