Spannend verhaal! Boek niet meer weg te leggen

Linda Stel 03 april 2016
Na een moeizame start, kon ik het boek niet meer wegleggen! Het verhaal werd steeds beter en uiteindelijk verdween ik in het verhaal. Niets kon me meer afleiden om het boek weg te leggen. Wat een goed geschreven verhaal, dat spannend blijft tot de laatste letter. Het was voor mij alsof ik van een afstandje alles stond mee te kijken, hoe Lana en Kitty hun reis beleefden op The Blue. Een groep jongeren heerlijk los op een jacht, genietend van de zon, zee, strand en cocktails. Iedereen aan boord heeft zijn geheimen, die stukje bij beetje worden onthuld. Gaande weg het boek leer je de personages steeds beter kennen. Een goed geschreven thriller met een heden (Nu) en een verleden (Toen) kant, wat erg goed in elkaar zit. Ben zelf wel benieuwd hoe het verder is gegaan tussen Lana en Denny. Een verfilming van dit verhaal zou zeker kunnen.