Spanning op grote hoogte

LinLunLot 02 december 2018
We hadden van deze schrijver al de boeken 300 minuten en 400 minuten gelezen, welke we al erg leuk vonden. Dit boek is al net zo spannend. Het boek wordt in de je-vorm geschreven, dus het is net of je echt in het verhaal zit. Samen met Duif stap je in de trein, ook wel de kogeltrein. De trein moet een hele steile berg op Mount Grave. Het is de eerste rit die de trein maakt. En dan volgt al het eerste dilemma: de bewaker vraagt of je Taylor heet. Jouw antwoord bepaalt waar je in het boek verder gaat. Iemand heeft een gordel die los is en gaat vallen, volgende dilemma. De keuze die je dan maakt bepaalt weer hoe je verder gaat. En zo volgen er nog veel meer gekke situaties in een mijngang, spinnen, lawine, neerstortend ijs, verboden terrein, vulkaan, schoenenwinkel. Iedere keer bepaal je hoe je verder gaat, en soms blijkt een bepaalde keuze niet heel handig te zijn. Een super spannend boek, waarbij je niet bladzijde voor bladzijde leest maar kris kras door het boek

Meer recensies van LinLunLot