Four sterren

Lisa Goes 15 december 2017
Wat balen zeg! Dit is mijn favoriete film trilogie en wilde altijd al de boeken lezen, maar wat viel het boek tegen. Misschien omdat ik al wist hoe het ging lopen.
Er zat maar geen vaart in het boek. Toch wilde ik er snel doorheen om de film weer her te beleven. Meestal vind ik de boeken leuker, maar dit keer helaas niet. Misschien dat de volgende delen mij minder teleurstellen.
Begrijp mij niet verkeerd, het was echt wel leuk. Het is goed geschreven en het verhaal is fantastisch. Maar wanneer je verwachtingen hoog zijn, is het een tegenvaller.
Het boek verschilde wel met de film, wat vaak zo is. Het was leuk om even een net gedetailleerde blik op het verhaal te krijgen. Ik zou aanraden om eerst de boekenreeks te lezen en daarna de films.

Meer recensies van Lisa Goes