Mist spanning

Lisa ter Maat 19 juli 2016
Twilight-fan, Check. Mortal Instruments-fan, Check. Dan is dit toch helemaal mijn genre? Of toch juist niet. Het heeft erg veel weg van Twilight met al die wolven en vampiers. Maar toch mist het iets en dat iets is de spanning. In het begin kun je amper in het verhaal komen, omdat het gewoon een beetje eenvoudig is en ook zo langdradig. Maar toch wil je weten hoe het boek eindigt. Dus je pakt het boek weer op en gaat weer verder lezen. Misschien dat de schrijfster daar iets aan kan gaan doen en wie weet heeft ze daar ook al wat aan gedaan in haar tweede boek. Maar dat weet ik nog niet omdat ik nog altijd geen deel twee heb.

Je wilt steeds meer weten in wat voor een problemen Meg is geraakt en waar ze nou uit eindelijk heeft gezeten en wat ze heeft meegemaakt. Je krijgt zoveel vragen en die vragen worden beantwoord. Ik raakte eigenlijk wel in de knoop met de dagen. Voorin wordt mooi geschreven wat alles is maar tussen door moest ik wel even weer terug bladeren wat was dat nou weer en wat was dat nu weer.

Helaas heb ik het boek nog niet helemaal volledig uitgelezen en hopelijk gebeurd dat ook snel zodat ik een volledige recensie online kan gaan zetten.

Meer recensies van Lisa ter Maat