Top

Lisa ter Maat 17 mei 2015
In het begin van het boek moest ik heel erg wennen aan haar schrijfstijl.
Maar hoe verder ik kwam hoe meer ik er aan gewend raakte.
Ik vond het verder wel een heel apart boek soms was het wel iets te eentonig maar toch lees je er vrij snel door heen vooral als je wel een beetje van fantasie boeken houd.

Vlinder krijgt in de nacht van haar dierentwintigste verjaardag een visioen.
In die visoen ziet Vlinder haar eigen droomman. Maar zou ze hem ook ooit echt ontmoeten?
Of blijft het maar een visioen?

Vlinder blijft hem maar ontmoeten in haar dromen tot ze weer een visioen krijgt met haar in een jurk en bij een bal 'winterbal'.
Ze denkt dat het onzin is maar toch nieuwsgierig koopt ze een kaartje.

Onder tussen is ze op zoek naar een jurk en eindigt in een winkeltje genaamd 'Moonlight'
Vlinder ruikt haar wolf maar ziet hem nergens tot er iemand verschijnt en ze denkt dat het hem is. Maar tot haar teleurstelling is hij het niet maar ze vind wel 'haar' jurk.

2 weken verder is dan eindelijk het bal maar gaat ze hem nou ontmoeten daar op het bal?
Of zou het allemaal een droom zijn?

Ik geef dit boek 4 sterren. Het is een beetje voorspelbaar maar verder is dit boek echt top!

Meer recensies van Lisa ter Maat