Geweldig mooi

Lisa ter Maat 22 maart 2015
‘Wacht op mij’ Wat een mooi boek. Ik ben nu al erg nieuwsgierig naar het boek ‘Ga voor mij’.
Je kunt dan het verhaal volgen van Cam’s zijn zusje Terasa.

Avery gaat studeren aan de universiteit heel ver van haar geboorte plaats Texas.
Ze wilt liever niet te laat in de les komen en gaat optijd weg van haar appartement. Maar al snel ontdekt ze dat ze al te laat aan is gekomen in de les en sprint naar boven tot ze tegen een stevige muur aan rent. Maar die muur is helemaal geen muur? Het is Cam (Cameron) ze wordt verliefd op hem. Al snel wordt duidelijk dat ze voor iets op de vlucht is en probeert alles uit te wissen om opnieuw te beginnen en dat lukt duidelijk. Tot Cam het ontdekt wat er eigenlijk mis met haar is.
Maar ze wilt het hem niet vertellen. Ze blijft vervelende smsjes en e-mails krijgen van iemand wie ze niet kent. Tot ze op een avond weer bij Cam is en hij het smsje leest. Hij wordt woedend op Avery maar vertelt dat hij ook niet eerlijk is geweest. Dit was haar moment om de waarheid te vertellen maar ze houd nog altijd haar mond. Maar wat is er nou gebeurd met Avery?

Ik vond dit boek echt geweldig. Maar ik vond het alleen jammer dat het zolaat verteld wordt wat er eigenlijk is gebeurd met Avery. Sommige stukken uit het boek had ik niet helemaal verwacht maar sommige stukken wel.

Verder raad ik dit boek aan iedereen aan het is echt een super mooi boek!
Vooral de schrijfstijl is zo fijn om te lezen. Ik moest iemand anders het boek uit mijn handen laten trekken want ik kon het bijna niet neerleggen zo mooi vond ik het boek.

Daarom geef ik dit boek 5 sterren.

Meer recensies van Lisa ter Maat