Dit boek geeft wat het je beloofd, een heerlijke zomerse feelgood.
Het verhaal wordt vertelt vanuit twee personen, namelijk Rosa Tempest en Joel Leicester.

Rosa wordt omschreven als een tengere niet heel lange vrouw met witblond haar en mooie blauwe ogen. Ze is de oudste van een drieling en heeft in haar leven vertrouwen in de medemens verloren. Rosa is een echte keukenprinses en bakt de lekkerste taarten.

Joel is een man die lang is, donker har heeft en helder groene ogen. Zelf vind ik dit wel een leuke omschrijving want groene ogen zijn prachtig! Hij is een doorzetter en heeft een eigen reclame bedrijfje.

Dit boek telt 100 pagina’s dus te veel vertellen is niet zo handig, wat ik wel kan zeggen is dat er veel onduidelijkheid is tussen Rosa en Joel. Hoe Kirsty Perry dit heeft uitgewerkt is erg leuk en had tijdens het hele boek een achterlijke grijns op mijn gezicht omdat het heel herkenbaar is.

Tijdens het lezen van dit verhaal kwam een spreekwoord dat ik vaker hoor aan bod namelijk:

De liefde van de man gaat door de maag

Dit vind ik een heel leuke toevoeging!

Omdat dit boek over een hotel gaat waar veel trouwerijen worden gehouden, komt er overmorgen (zondag ) een checklist voor wat er allemaal komt kijken bij het plannen van een trouwerij. Dit moet de bridezilla’s to be en hun Mamzilla een handje helpen.

Lang Verhaal Kort

Een boek dat ik zeker een tweede keer zal lezen omdat je er een heerlijk gevoel aan over houd. Het is dan misschien een beetje voorspelbaar maar dit maakte het voor mij niet minder leuk om te lezen!

Reacties op: Graag een deel 2!

Zomer in Carrick Park - Kirsty Ferry
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 9,95