How blogs work

17 oktober 2017
Ik vind het interessant om te lezen over blogs. Er zijn namelijk een aantal regels die ik misschien (nog) niet helemaal ken. Dus die wil ik graag weten voordat ik iets stoms online gooi. Dus vandaar dat ik het leuk vind om te lezen over bloggen. Dit boek heeft daar deels aan voldaan. Van de ene kant vond ik de schrijfstijl fijn om te lezen. Er werd namelijk veel informatie gedeeld en daarbij veel voorbeelden gegeven waardoor je makkelijk de zaken eruit kan filteren die je voor jezelf kunt gebruiken. Daarnaast werden er ook veel interviews gedeeld met andere bloggers die hun eigen ervaringen vertelden, maar voornamelijk hoe ze zo berucht zijn geworden. Dit was voor mij niet altijd heel interessant om te lezen omdat ik daar weinig mee kon. Tussendoor werden er veel quotes gedeeld van stukken die al eerder te lezen waren. Dus af en toe las je meerdere dingen een aantal keer. Ik weet niet of ik het nu echt zo'n geweldig informatief boek vind. Deels dus wel, maar of ik er nu echt heel veel van heb geleerd? Nee dat denk ik niet.

Meer recensies van