Meer info

Lizzie 02 februari 2018
Dit boek gaat over de eerste zaak die Amanda Wagner samen met Eveline Mitchel heeft opgelost in de jaren '70. Toen de vrouwen nog niets te zeggen hadden bij de politie.
In dit boek komen we ook meer te weten over het privé leven van Amanda en over het verleden van WIll Trent.
Wat er precies met zijn moeder en vader is gebeurd.
Het boek is Heel spannend en keert van heden naar verleden. Dit is niet stoorend.
Zoals we gewoon zijn van Karin Slaughter is het boek heel gedetailleerd geschreven, wat leuk is dat sommige info voor nieuwe lezers nog eens opgerakkeld wordt maar voor de trouwe lezers van de reeks is dit niet nodig dat bepaalde details nog eens uitgebreid aanbod komen.
Wij zijn al mee met het verhaal en de achtergrond van de personnages, dat is dan ook het enigste minpuntje aan het boek.
Voor de rest een op en top spannende thriller.

Meer recensies van Lizzie