Leuke roman

Lizzie 19 juni 2019
Dankzij SVM Publishing de kans gekregen om Mason vooruit te lezen.

Na het lezen van de flaptekst, kreeg ik onmiddellijk zin om er in te beginnen.

Mason vertelt het verhaal van Reese die is moeten vluchten voor haar stalkende-moordzuchtige ex. Ze verhuist helemaal naar de andere kant van het land, om bij haar nichtje Eva te gaan wonen.

Wanneer ze haar eerste dag doorbrengt op de Universiteit valt haar oog op de meest sexy jongen dat ze ooit gezien heeft, ze kan niet stoppen met naar hem te staren.

Tot haar nichtje haar wakker schudt en haar verteld dat hij een Gigolo is.

Teleurgesteld, en wetend dat het nooit iets zal kunnen worden tussen hen, stort ze zich vol overgave op haar studies en baantje. Tot het lot Mason toch in haar leven brengt en ze de beste vrienden worden…

Het eerste gevoel dat je krijgt is het naïef meisje valt op bad boy.

Echter is Reese helemaal niet naïef en komt er over als iemand die weet wat ze wilt en daar ook voor gaat.

De eerste indruk dat je krijgt van Mason is klootzak, maar hoe verder het boek vordert ga je hem al vlug in je hart sluiten en krijg je zelf medelijden met hem.

Kage zet met Mason een goede Roman neer.

Je zit als lezer onmiddellijk in het verhaal en leeft mee met de personages.

Dit boek is het eerste deel van een serie. Ik kan niet wachten tot deel 2 uitkomt.

Meer recensies van Lizzie