Huiveringwekkend goed

Lizzie 14 maart 2019
Pitta de elfde Rani Diaz thriller alweer,  je zou al vlug denken gaat een serie na zoveel delen niet gaan vervelen?  Het antwoord op deze vraag is overduidelijk NEE.

Dit elfde deel begint onmiddellijk met een knal Rani haar zusje Romy wordt opgenomen in het ziekenhuis na een ongeval met de fiets.  Daar ligt ze samen met Jade op een Kamer, de twee meisjes zijn vriendinnetjes. Opeens verdwijnt Jade en zijn alle hens aan dek om jaar terug te vinden.  Bij Romy en Rani roept deze verdwijning nare herinneringen op. Wanner kort na Jade ook Pascale verdwijnt staan Rani en haar team voor nog mee vragen waar weinig antwoorden op lijken te komen.  Hebben ze hier met één dader te maken? Of zijn het toch twee aparte zaken?

Sterre doet het opnieuw met Pitta heeft ze een huiveringwekkende thriller neergezet.  Dit deel is het gruwelijke werk van Sterre tot nu toe.

Hoe ze het doet,  geen idee, maar ieder deel wordt alleen maar beter,  dit is ook de reden waarom zoveel mensen fan zijn van de boeken en reikhalzend uitkijken naar het volgende deel.  Elk deel is beter.

Dit deel is wel niet voor gevoelige lezers want bepaalde scenes zijn toch wel gruwelijk.  Maar voor echte thriller fans die niet terug deinzen voor huiveringwekkende scenes is dit boek meer dan een aanrader.

Ook in dit deel duiken we opnieuw in het privéleven van Rani, leren we haar opnieuw beter kennen. En ja soms is ze een koppige ezel. Maar juist dankzij die eigenschap brengt ze zoveel zaken ook tot een goed einde.  Privé zou ze misschien beter wat meer water bij haar wijn doen.

Mijn conclusie dit is een thriller met alle nodige ingrediënten als spanning,  gruwel, mee helpen denken…

Een echte aanrader.

Meer recensies van Lizzie