Lastig om in te komen maar zeker de moeite waard om door te lezen

loes maas 23 mei 2018
De hoofdpersoon Jack Caffery krijgt meteen bij zijn nieuwe baan als inspecteur te maken met de gruwelijke moorden op 5 vrouwen. Dan begint de jacht op deze psychopaat, terwijl Jack ook nog met zijn eigen verleden bezig is. Zijn liefdesleven loopt ook niet zoals hij wil. Jack doet niet altijd alles volgens het boekje maar gaat ook vaak zijn eigen weg. Het verhaal was in het begin lastig om in te komen, waardoor ik het boek bijna weg wilde leggen, maar uiteindelijk was het doorlezen zeker de moeite waard. Dit is hoe een thriller hoort te zijn. Gruwelijk, spannend en heerlijk om te lezen. Jammer van het begin want anders had het boek 5 sterren van mij gekregen. Ben wel benieuwd naar de volgende boeken van deze schrijfster.

Meer recensies van loes maas