Een prachtig debuut!

Loraines_books 20 februari 2018
Het boek gaat over de 32-jarige Emma. Ze heeft al 16 jaar een relatie met Lucas. Ze is bezig met haar promotie onderzoek en zal daarna galerij van haar moeder overnemen. Ze heeft haar leven al uitgestippeld maar twijfelt of zij dit echt allemaal wilt. Als ze op een dag Boris ontmoet weet ze zeker dat ze iets anders wilt gaan doen. Boris helpt haar om haar hobby fotograferen weer op te pakken en helpt haar bij de keuzes die ze moet gaan maken. Als Emma eenmaal gevoelens voor Boris krijgt verdwijnt Boris. Emma laat het hier niet bij zitten en gaat op zoek naar Boris. Omdat ze Boris niet kan vinden neemt ze contact op met Wouter. Wouter is de beste vriend van Boris. Wat ze dan hoort had ze nooit verwacht.

Mijn beeld van jou is een prachtige roman. Het boek is prettig te lezen. Je kunt je prima inleven in de personen. Susan van Eyck gaat dieper in op de hoofdpersonen zodat je je goed kunt inleven. Let wel op dit boek is een echte tranentrekken. Als je eenmaal aan het boek begonnen bent kun je hem niet meer wegleggen. Het enige minpuntje is dat de beste vriendin van Emma maar een kleine rol heeft. Hopelijk wordt zij in een volgend boek wat meer uitgediept. Voor de rest wat het een prachtig boek met een geloofwaardige verhaallijn.

Susan van Eyck wordt vergeleken met schrijfster Jojo Moyes en hier ben ik het helemaal mee eens zij schijven beide boeken waarin moeilijke onderwerpen in voor komen. Zij beschrijven de onderwerpen heel mooi en je leeft echt mee met de hoofdpersonen.

Het is een meeslepend verhaal vol liefde en emoties.
Gelukkig komt er nog een deel en worden een aantal personages nog wat meer uitgediept.
Het boek is zeker een echte aanrader.

Meer recensies van Loraines_books