NO!

Angela 21 juni 2019
Niemand kan veranderen? Niemand kan goed worden.
Deze zin kwam ik mijn hoofd op toen ik het laatste deel van de After serie zat te lezen. •

Elke relatie heeft zijn up en downs. Niemand is perfect en maakt fouten in zijn leven. Dat laat dit deel van de boeken serie duidelijk. Als mensen zeggen dat niks aan de hand is liegen ze. Iedereen heeft zijn problemen binnen de muren van zijn leven. De ene laat ze duidelijk zien. De andere trekken de hoogste muur op die je maar kan bedenken. •

Dat laten tessa en Hardin ook in dit deel weer. Er gebeurd weer de nodige dingen in hun leven waar jezelf een punt achter zou zetten. Deze blijven vechten maar of het ooit genoeg zal zijn. Zelf deze vechter hebben een moment. Ze nemen je weer in hun levensweg •

Ik vond deze serie geweldig om te lezen. Simpel weg omdat ik me in sommige situatie mezelf zie staan. Heb wel geen relatie maar de bekende struggles die ze mee maken. Enige jammere van alle boeken vind ik het einde van 4. Het ging in een soort snel trein er door heen gestapt. Wel op een leuke manier gedaan enzo. Maar beetje dubbele gevoelens erbij gekregen

Meer recensies van Angela