Je wilt door gaan met lezen

Angela 04 juli 2019
Net zoals in het eerste deel werd je meteen mee genomen in het verhaal die zich een jaar later afspeelt als boek 1. Met steeds een verrassend plottwist die je soms je mond liet open vallen. Moest soms ook mijn hart een beetje vast houden. Sommige stukken in het boeken waren adembenemend. Steeds werd je bij zo moment in het duister gelaten en wilde je steeds maar door lezen. •
Enig min puntje was tussen de twee hoofd gedeeldes van het boek in. Het duurde mij even te lang. Achteraf gezien snap ik heel goed waarom dat gedaan is. Anders had je nooit het laatste gedeelde gesnapt. Weet niet hoe ik dit verder moet verwoorden zonder spoilers te geven. •
Het einde is net zo adembenemend als het eerste boek. De spanning word zo opgebouwd met een complete twist erin. Dat mijn hersenen nog steeds niet begrijpen hoe je zoiets kan schrijven! Super goed geschreven weer. •
Nu maar snel door met deel 3 om te zien hoe het met Flechter en zijn demon af gaan lopen.

Meer recensies van Angela