I WILL MORE

Angela 21 juni 2019
Niks is wat het lijkt zou een goede titel zijn voor dit boek. Je valt van de ene verbazing in de andere. Er komen steeds meer geheimen aan het licht die het Hardin en Tessa steeds moeilijker maken. Vooral het laatste geheim zag ik niet aan komen! Daar sluit het boek zich ook mooi mee af. •

Het is vallen en op staan voor Hardin als Tessa in dit boek. Er gebeuren weer genoeg op hun levens pad des levens. De ene verbazing naar de andere, geheimen die verzwegen zijn. Je blijft hun verhalen lezen omdat je steeds een andere kant opgestuurd word. Dat soms ook heel frustrerend als lezer! Maar wel op een goede manier. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd naar het laatste deel van de serie! Vind nu al jammer dat laatste boek zal worden. Ze sluit het boek af met verschillende vragen en een plottwist! Nu maar snel naar boek 4!

Meer recensies van Angela