Dubbele gevoelens

Angela 07 mei 2019
In het begin moeite gehad om erin te komen, was voornamelijk het eerste hoofdstuk. Als je daardoor heen bent, wil je gewoon weten of der missie zou slagen en wat er met de andere bijkomstigheden zou gebeuren!
Alleen op een bepaald moment kreeg ik zo brok in mijn keel, dat even moest slikken. Was echt de plottwist in het verhaal waar je u tegen zegt. Liep op dat moment Wendy ook hartelijk te vervloeken. Verder heb ik geen haat naar haar toe! Ze is een geweldige schrijfster!

Het hele verhaal zit mooi en goed in elkaar. Met leuke momenten! Waar je echt om moet lachen of grinniken.
Alleen het einde, vond ik, kon je bijna wel in vullen hoe zou gaan aflopen. Toch ga ik dit verhaal zeker nog een keer lezen.

Meer recensies van Angela