leeuwentemmer

luc vancoppernolle 07 februari 2015
fantastisch boek alweer !! Camilla Läckberg, zoals gewoonlijk met inspecteur Patrick Hedström en Erica Falck in de hoofdrollen. Het leuke is dat je de hoofdpersonen steeds beter leert kennen, en zo bijna een soort band met ze opbouwt. Je weet hoe ze zich normaal gesproken gedragen. Een nadeel ervan is dat het verwarrend kan zijn om een los deel te lezen, of de boeken niet in chronologische volgorde te lezen. Zelf volg ik Läckberg al sinds haar debuut “IJsprinses” en zit altijd vol spanning te wachten op een nieuw boek van haar hand. “Leeuwentemmer” is ook weer vanaf de eerste tot de laatste pagina spannend en het verhaal wordt nergens voorspelbaar. Als iemand weet hoe ze een goede thriller moet schrijven, is het Camilla Läckberg wel. En op haar boeken is dan ook altijd het oeroude cliché van toepassing: “Onmogelijk om weg te leggen”. Maar clichés bestaan omdat er een kern van waarheid in zit, en dat geldt zeker voor “Leeuwentemmer“. voor mij zeker*****

Meer recensies van luc vancoppernolle