Meeslepend, spannend, Aloka overtreft zichzelf in haar laatste boek

LucCalleeuw 02 juli 2019
Ik lees Aloka Liefrink al van bij het begin, maar met haar laatste boek Solovlucht heeft ze zichzelf wel helemaal overtroffen. Een beetje auto-biografisch, spannend van begin tot einde, meeslepend. Er zitten zeker een aantal dingen in die ze zelf heeft meegemaakt, gevoeld en beschreven, Een Roman met een dieper psychologisch tintje. De personage kan je jezelf goed voorstellen, je kan je inleven in hun situatie. Hoofdpersonage Savarana is iemand die valt, maar telkens weer opstaat en recht blijft. Ze leert vlug bij, komt er sterker uit. Dat ze in aanraking komt met sommige duistere situaties en personen maakt haar uiteindelijk alleen maar sterker. Je moet het je voorstellen als een gewoon persoon, die het soms niet meer ziet zitten, vecht, strijd, maar uiteindelijk zich recht, overeind komt en sterker wordt door de ervaringen.

Zoals gezegd een boek dat je snel wit uitlezen, het aanschaffen zeker waard. Ik kijk nu al uit naar de volgende van Aloka