Wow

Lynnemie 15 september 2016
Ik was dolblij toen ik mocht deelnemen aan de hebbanbuzz. Ik had de korte inhoud gelezen van dit boek en verheugde me er al op om het te beginnen lezen. Toen ik het met de post toekreeg, ben ik er onmiddellijk in begonnen. Alles moest wijken voor dit boek! Ik las tijdens de pauzes op mijn werk. Als ik thuis kwam, tijdens het eten. Als ik wat vroeger wakker werd en ik nog niet onmiddellijk moest opstaan om te gaan werken, maakte ik er gretig gebruik van om dan ook nog een hoofdstuk te lezen. Ik moest en zou weten hoe het verder ging met Grace en Millie. Wat ik wel wil verklappen is dat het boek is ingedeeld in twee delen. Ttz 'heden' en 'verleden' wat de bedoeling is van de auteur moet je zelf ontdekken ;)
Ik schrijf nooit in een recensie waarover het boek gaat. Ik vind dat je daarvoor de korte inhoud voor hebt. Ook schrijf ik nooit stukken uit het boek of vertel ik zaken uit het boek. Ik wil deze informatie niet ontnemen van de toekomstige lezer(es).
Dit uit schrik dat ik iets zou 'gespoild' hebben!
Ik heb zonet de laatste pagina gelezen en heb bij het laatste woord een koude rilling gekregen. Was het de wind of was het het boek zelf? Aan jou om het zelf te ontdekken. Veel leesplezier en geloof me: spanning verzekerd met dit boek!

Meer recensies van Lynnemie