De Zeemansbruid van Judith Visser is niet het eerste boek wat ik van deze auteur heb gelezen, maar zeker wel de mooiste. Het boek begint gelijkt met actie en spanning waardoor je direct in het verhaal wordt gezogen. Het boek gaat over een psychopaat die bezeten is van een ideaalbeeld van de perfecte vrouw. Het boek bevat gruwelijke details (oa necrofilie), beschrijft alles tot in de puntjes en blijft erg geloofwaardig. De personages zijn goed uitgewerkt. Het verhaal is realistisch beschreven en het zou bij wijze van spreken om je buurman kunnen gaan.
Het boek heeft verschillende verhaallijnen, maar in tegenstelling tot veel boeken blijft hier de vaart erin. Het is een boek wat moeilijk is weg te leggen en maakt dat je steeds nog één hoofdstuk wilt lezen. Voor je het weet is het boek uit.
Voor mij is doet dit boek van Judith Visser niet onder aan goede buitenlandse thrillers! Absoluut een aanrader, maar wees gewaarschuwd! Je leest het in één adem uit.

Reacties op:

Bestel het ebook bij Libris voor 6,99