En dan nu het goede nieuws! Echt waar!

Madelon 15 december 2018
Interviews en reportages over gewone Nederlanders die het leven in Nederland een beetje mooier willen maken. Ieder met hun eigen rede, hun eigen doel, hun eigen succes.

De verhalen wekken bewondering op. Of ze maken dat je trots wordt op een wildvreemde. Of de verhalen ontroeren juist. Of je gaat na lezing heel anders tegen een probleem aankijken. Of je komt eindelijk in actie, omdat je aangestoken bent door de positieve vibe. Allemaal tegelijk kan natuurlijk ook! :-)

Allemaal goede doelen die een (financieel) steuntje heel goed kunnen gebruiken. Ja, dat is nou eenmaal altijd zo met goede doelen. Maar dit zijn geen gelikte bedelbrieven! Nee, dit zijn prachtige verhalen over de goede doelen die mensen op poten hebben gezet. De journalisten Franka Hummels en Karin Sitalsing hebben niets mooier gemaakt dan het werkelijk is. De mensen staan helemaal achter hun doel, omdat het hen persoonlijk raakt.

Een boek vol goed, echt nieuws!
Ik geef dit boek 3,5 ster.

Meer recensies van Madelon