Een tuin, een vriendschap en nieuwe liefde

Mama-Jellie 05 maart 2018
Mijn eerste boek van haar. Veel al over haar gehoord, dus mijn verwachtingen waren aardig hoog. Cover van het boek is erg mooi. Erg uitnodigend en mooi. Echt zo'n tuin en huisje waarin je wel wil wonen. Het verhaal gaat over 2 verschillende vrouwen die samen een tuin gaan opknappen. Allebei zijn ze op dat moment vrijgezel, maar al gauw komt er voor beide een man op hun pad. Voor de één haar eerste liefde en voor de andere een echte serieuze man in haar leven na haar scheiding. Beide worstelen met het feit of dit de ware is die ze willen toe laten in hun leven. En ondertussen moeten nog een tuin zien af te maken. Dan ontdekken ze een gedeelte van een tuin die jaren niet betreden is en ook die willen ze weer in oude glory herstellen. Inclusief de grot.
Het boek leest erg lekker en vlot. Het geeft je een goed gevoel. Je wordt er vrolijk en blij van. Jammer dat het gedeelte van de verborgen tuin zo kort wordt beschreven. Het is geen boek met diepgang en ook niet een boek dat waarvan je zegt dat je die niet kunt wegleggen. Het is een luchtig boek voor tussendoor. Heb er wel van genoten.

Meer recensies van Mama-Jellie