Een échte Sophie Kinsella

Manja 18 juli 2015
Als iemand die alle boeken van Sophie Kinsella / Madeleine Wickham kan ik oprecht zeggen dat dit weer een Sophie Kinsella boek is. Een young adult dus wel gericht op de middelbare scholieren (ik ben zelf bijna 30) maar wel een feel good boek. Ik vond het leuk om te lezen en in 1 weekend was hij uit. Had op alleen op een gegeven moment wel het idee van, jeetje wat is er nou met dat meisje en hoewel het op het einde wel uitgelegd wordt had daar best wat meer diepgang in gemogen.

Ondanks dat ik het een beetje jammer vond hoe hij eindigde en had ik er zelf wel wat meer van verwacht op het einde, was het een écht Sophie Kinsella boek die lekker makkelijk wegleest met een goed verhaal.