Als jij mijn de bomen geeft.

Manon Spijker 15 mei 2015
Jude en Noah zijn een tweeling van dertien jaar oud als het verhaal begint. Noah houdt van kunst en wil later graag naar een kunstacademie genaamd ASK, Jude houdt van sporten en maakt snel vrienden. Het boek switcht tussen Noah als dertien jarige jongen die er probeert achter te komen wie hij is en alles probeert te doen om op ASK te komen. drie jaar later zien we het vanuit Jude's ogen. Noah en Jude zijn niet alleen uit elkaar gegroeid maar ook zijn ze totaal verschillend, Jude zit op ASK en is bezig met kunst, terwijl Noah de populaire jongen is die er nu helemaal bij hoort. het is geweldig om te zien hoe het verhaal van Noah en Jude zich afspeelt. De dingen die er in gebeuren had ik nooit verwachten, mensen staan dichterbij elkaar dan ze denken. Meestal verrassen boek mij nooit zo, ik weet het einde meestal al te voorspellen maar met dit boek stond ik versteld over hoe anders dingen waren dan ze leken. Het boek is zeker een aanrader. Als het kon zou ik hem iedereen willen laten lezen. Het verhaal is te bijzonder om niet met iedereen gedeeld te worden.

Meer recensies van Manon Spijker