Mooi debuut!

Maria van Ewijk 27 november 2014
Lang geleden dat ik een kinderboek heb gelezen dus een echte kenner ben ik niet meer...
Dit debuut van Karine wilde ik graag lezen omdat haar moeder een vriendin van me is. En ik vond het echt een superleuk boek, geschikt lijkt me voor 8 à 9 jarigen en ook om voor te lezen. In het verhaal zit spanning, humor en fantasie. Het ziet er ook mooi uit met hele grappige illustraties. Heel klein minpuntje: soms klopt de tekening niet exact met de tekst (bv het haar van Henry) maar een kniesoor die daarop let.

Leuk was dat de jongere Broertje toch regelmatig slimmer is dan de oudere Rover. En het verhaal is natuurlijk niet realistisch maar de gedachten, reacties en acties van Rover en Broertje zijn dat zeker wel.

Gefeliciteerd Karine met dit debuut!

Meer recensies van Maria van Ewijk