Ik heb dit boek niet zelf gekocht, maar gekregen. Omdat ik het zelf eigenlijk nooit te druk heb, had ik het boek zo gelezen. Het hielp ook wel dat het in een vlotte stijl geschreven is. Voor mij was het in elk geval heel herkenbaar, want veel van de dingen die in het boek staan doe ik automatisch (dus werkt het blijkbaar, want ik heb nooit het gevoel dat ik het te druk hebt). Als je wel iemand bent die het altijd te druk heeft en voor wie rust niet van nature komt, dan kun je het boek misschien beter niet in één ruk uitlezen, want het staat vol tips die het beste werken als je ze op je in laat werken en/of uitprobeert. Zeker ook niet op je to-dolijst zetten om het te kopen of te lezen, want dat is nu net wat het boek je probeert af te leren. Gewoon kopen en dan binnen handbereik leggen en iedere keer een stukje lezen. Iedere keer als je het boek ziet, krijg je vanzelf zin om het weer op te pakken en verder te lezen. Als je de tips dan ook nog toepast (dat is wel essentieel, want het is een zelfhulpboek) dan volgt de rust als het goed is.

Reacties op: Niet op je to-dolijst zetten, gewoon kopen !

Bestel dit ebook vanaf  €7,99 bij

Bestel dit luisterboek voor  €17,99 bij