Niet pakkend genoeg, jammer!

Marieke 11 mei 2017
Helaas geen topper voor mij dit keer. Er waren me net iets te veel personages waardoor ik verward raakte en dat was voor mij afleidend. Ook had ik geen klik met het hoofdpersonage waardoor ik me niet goed genoeg kon inleven om alle lijntjes tussen de personage inzichtelijk te krijgen. Het gevolg hiervan was dat ik na het boek te hebben gelezen eigenlijk nog steeds niet wist wie nou Isabelle had vermoord. (Was het überhaupt moord?) Verder was er iets aan het boek, ik kan mijn vinger er niet opleggen, wat maakte dat ik dat gevoel heb dat ik het zo snel mogelijk wilde uitlezen. Meestal lees ik boeken als deze in een dag of 3, 4 uit, maar deze kostte me ong. 2 weken. Dankbaar dat ik hem mocht reviewen, maar volgende keer beter!

Dit boek heb ik gekregen van The House of Books in ruil voor een review.

Meer recensies van Marieke