Marion Stolwijk 05 december 2011
ik had mij aangemeld als buzzer omdat de recensie zeer lovend was en de achterkant van het boek mij aansprak; maar wat een tegenvaller en wat een onmogelijk boek om doorheen te komen. Ik heb me er echt toe moeten dwingen om het uit te lezen, maar heb er spijt van. Het verhaal is verwarrend met vele personages die totaal niet uit de verf komen. Wat nou uiteindelijk de clou van het verhaal is is me ook ontgaan. Ik was regelmatig kwijt wie wie nou was en het verhaal had geen greintje spanning.
Het is een zeer langdradige opsomming van wiegendood herhalingen geworden en waarom Crimezone dit boek 4 sterren heeft gegeven snap ik echt niet. Ik hoop snel nog eens voor jullie te mogen buzzen, maar dan geen boek van Sophie Hannah