Kasper wordt een kip

Tiram 07 februari 2019
Kasper wordt een kip,een geweldig boek voor jongens en meisjes ,maar ook voor de ouders.
De omslag nodigt al direct uit tot lezen.
Het boek gaat over Kasper ,
Kasper heeft iets ontdekt waar hij zich grote zorgen over maakt: hij verandert op de gekste momenten ineens in een dier! Hij weet nooit welk dier – van het ene op het andere moment is hij een vlo, een duif of een neushoorn. Samen met zijn beste vrienden start Kasper een onderzoek, want hij móét weten wat er met hem aan de hand is, en wat hij eraan kan doen Hij wil namelijk niet in een dier veranderen als hij op het podium staat tijdens de schoolmusical.
Het boek is erg grappig,dus ook voor ouders een genot om uit voor te lezen,of gewoon zelf te lezen.
Tevens bevat het erg veel leuke illustraties. Zelfs niet lezers ,kunnen overgehaald worden door dit boek,want het leest erg gemakkelijk en is zo grappig!
Moeilijke woorden worden op een leuke manier uitgelegt in voetnoten. Erg vrolijk lettertype heeft het boek en het leest erg fijn!
Het boek is fantastisch van begin tot het eind,en wat fijn dat we nog meer delen kunnen verwachten!

Meer recensies van Tiram