Matthijs heeft een succesvolle carrière en Olga zorgt voor het huishouden en de opvoeding van hun problematische puberdochter Juliëtte. Wanneer Matthijs problemen krijgt probeert Olga al het mogelijke om haar veilige thuis te beschermen
Ik was niet zo onder de indruk van dit boek omdat er mijns inziens nogal wat van de hak op de tak gesprongen wordt in het verhaal en zowel het verhaal als de hoofdpersonages nogal oppervlakkig waren.
Het verhaal leest makkelijk met de korte hoofdstukken en redelijk korte zinnen. Toch leest het niet prettig omdat het verhaal telkens afgekapt wordt en er in de zinsopbouw vaak overbodige of teveel woorden staan. Het komt allemaal nogal grillig over.
Uit het niets verschijnt er weer een andere verhaallijn zonder dat er nog teruggekomen wordt op de vorige waardoor je met vragen blijft zitten voor de rest van het boek of wordt er wel iets verteld uit het verleden van Olga maar worden de puntjes niet op de i gezet hierover.
Dit boek had de potentie om een goed verhaal te zijn als er meer in de diepte gegaan was maar helaas gebeurde dat niet en bleef het op alle fronten oppervlakkig. Wat mij betreft een gemiste kans van deze auteur.

Reacties op: Grillige verhaallijn

Mama is hier - Mariette Zweers
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 9,99