Nieuw denken en hoe dat kan

19 oktober 2017
In haar inspirerende boek “De nieuwe route’ neemt Anke Siegers je op een ontwapenende manier mee in haar visie over de transformaties in het sociaal domein. Ze ontrafelt de complexiteit van decentralisaties en transities in dit specifieke werkveld en wijst de weg naar het sociaal domein van de toekomst. Het boek is prettig leesbaar en dat geeft ruimte om haar inzichten in te bedden in het nieuwe denken over sociaal domein, burgerkracht en samenleving. Anke laat zien dat een gekantelde kijk op eigenaarschap de samenleving in beweging brengt. Belangrijkste zin in het boek: Wat is er voor nodig dat het goed blijft gaan met jou, met jullie, met mij, met ons? Het boek is niet alleen een aanrader voor ambtenaren en professionals, het is een echte verademing!

Meer recensies van