Origineel verhaal met een interessante kijk op het leven

Marjolein Slats 25 maart 2017

'Can love ever be stronger than fate?' dat staat op de cover van The path keeper en dat vind ik een goede en interessante vraag. The path keeper is een mooi verhaal over leven, lotsbestemming en liefde. N.J Simmonds wist mij op het puntje van mijn stoel te houden met dit verhaal.
Er wordt in het verhaal gebruik gemaakt van glimpen uit het verleden. Hele hoofdstukken over vorige levens inclusief bijpassende schrijfstijl. Heel goed gedaan en een goede toevoeging aan het verhaal.
Verder vond ik het een origineel verhaal met een interessante kijk op het leven, het lot en religie waardoor je toch anders gaat kijken naar de wereld. Heb ik die persoon om een rede ontmoet? Waarom loopt mijn leven op de manier waarop het loopt? Heb ik iets verkeerds gedaan in een vorig leven?
Ik ben gaan meeleven met Ella en vind het erg dat ik nu tot 2018 moet wachten om te wachten hoe het verder gaat. Al heb ik tijdens mijn interview met N.J Simmonds wel een paar teasers gehad over het verhaal.

Lees ook het interview met N.J. Simmons

Meer recensies van Marjolein Slats