Geweldig!

Marloes 09 maart 2015 Auteur
Wanneer komt het vervolg? Dat was mijn eerste reactie! Floortje Zwigterman krijgt het bij dit boek goed voor elkaar om een super spannend verhaal te schrijven. Een verhaal dat ervoor zorgt dat je deel twee zeker wilt lezen! Helaas komt dat deel pas uit in het voorjaar van 2015.

Het verhaal beschrijft het verhaal van een meisje dat de dochter is van de dictators van een gebied. Je leest het verhaal op twee momenten: tijdens haar jeugd en wanneer ze volwassen is. Als ze volwassen is, heeft ze niets meer met haar familie te maken, maar niemand mag weten wie ze echt is. Dat roept spanning op. Je wilt als lezer weten wat er aan de hand is, wat er in het verleden is gebeurd. Floortje Zwigterman heeft dit geweldig gedaan!

Op naar deel twee!

Meer recensies van Marloes