Heerlijk boek

Marcella_leest 24 juni 2019
Lucy en Joshua zijn elkaars vrienden, nee, sterker nog: ze hebben een hekel aan elkaar. Wat het natuurlijk erg lastig maakt als je elkaar dagelijks tegenkomt op de werkvloer. En zelfs tegenover elkaar zit.
Ze spelen kinderachtige spelletjes met elkaar, willen elkaar opjutten. Maar dan willen ze beiden voor dezelfde promotie gaan, en lijkt de strijd pas echt los te barsten. Echter, is dit wel het geval? Of is er meer dan 'haat' tussen Lucy en Joshua.

Dit boek heeft een prachtige cover. Het voelt zomers aan. Er staan aardbeien en rozen op de cover. Beiden hebben een rol in het verhaal.

Ik vond de schrijfstijl erg prettig. Het leest vlot.

Heel soms vond ik de interactie wel wat onnatuurlijk tussen Lucy en Joshua. Ik wil niet teveel verraden over het boek. Maar er gebeuren een aantal dingen waarvan ik denk: dit is wel erg kinderachtig, of totaal het tegenovergestelde van wat er een seconde ervoor gebeurd. Wellicht voelt net voor mij onnatuurlijk omdat ik nooit in zo'n situatie heb gezeten.
Desalniettemin is dit gewoon een erg goed en fijn boek. Heerlijk om te lezen wanneer je op het strand zit, maar ook zeker te lezen op een sombere regenachtige dag. Dit boek maakt je weer vrolijk.

Meer recensies van Marcella_leest