Goed maar verwarrend

M.G. Pauwels 02 november 2017
Ik heb genoten van dit boek, maar als kritische lezer kan ik het niet meer dan 4 sterren geven, omdat het me hier en daar toch tegen stak;
Het boek is goed geschreven, maar ik geef toe dat ik verhaal af en toe verwarrend en van de hak op de tak ervaren heb.
Het is ook geen boek dat ik in één ruk uitlas. Het bleef me boeien, maar ging af en toe ook vermoeien. Sommige zinnen moest ik herlezen, omdat ze niet zo goed vloeiden.
Het verhaal zelf is goed en ik geef toe dat het goed in elkaar steekt, maar misschien heb ik dit boek met te hoge verwachtingen gelezen.
Voor mij is het duidelijk: dit boek is niet het slechtste, maar verdient zijn sporen en sterren vooral door goede marketing. Eigenlijk zijn mijn 4 sterren een 3 voor het verhaal en een 5 voor de briljante manier van presentatie en de mindfuck is vooral de marketing.

Meer recensies van M.G. Pauwels