Maakt belofte waar!

MaryamThomasse 28 oktober 2015
Als de eerste zin van een boek is: "Het eerste wat je over me moet weten, is dat ik niet Carter Blake heet." En er vervolgens staat:" bereid je voor om de hele nacht te lezen" maak je mij erg nieuwsgierig en zijn de verwachtingen hoog.
Ik ben door de auteur Mason Cross zeker niet teleurgesteld.
Het is een vlot geschreven thriller, met onvoorspelbare wendingen.

Carter Blake vind mensen die niet gevonden willen worden. Hij is ingehuurd door de FBI om de ontsnapte seriemoordenaar Caleb Wardell op te sporen, maar is het wel de bedoeling dat hij gevonden wordt? En hoe is hij zo gemakkelijk kunnen ontsnappen? Waarom lijkt hij op meerdere plaatsen tegelijk te zijn en hoe kan het dat
Carter Blake krijgt hulp van de FBI agente Elaine Banner, die ondanks dat ze van de zaak afgehaald wordt, niet opgeeft om Wardell te vinden.
Het vinden van Wardell word zelfs persoonlijk voor haar.

Het verhaal wordt per dag in een hoog tempo verteld en ondanks of dankzij dat sommige zaken meer gedetailleerd beschreven worden, gaat nooit de vaart eruit en is het voor mij een echte pageturner.

Ieder hoofdstuk wordt vanuit een van van de hoofdpersonen verteld, maar dit stoort geen moment.

Dit boek is het eerste deel van een nieuwe thriller reeks, en maakt zeker nieuwsgierig naar de volgende delen.

Meer recensies van MaryamThomasse