Spannend boek!

maryse 26 september 2017
Het gaat over Milly zij is de dochter van een seriemoordenaar. Ze heeft haar moeder aangegeven bij de politie en haar moeder is opgepakt. Milly komt terecht in een pleeggezin waar het eigelijk ook niet stabiel is voor haar. Langzaam toe werkt ze naar het proces van haar moeder en hoe ze zich voelt. Ik heb het boek graag gelezen en ook snel willen uitlezen, maar toch heeft
Me wat teleurgesteld, had meer van verwacht wat spannender het leek meer een spannende boek dan een enge thriller. Het einde vond ik voorspelbaar beetje jammer. Verder is het een goed boek want het was wel spannend in de zin je wilde weten of Milly goed is of slecht, de spanning wordt opgebouwd. Wat vinden jullie van dit boek?

Meer recensies van maryse