Finding it

Dit is het derde deel van een reeks. En hoewel de eerste twee erg leuk waren en ook het derde deel leuk geschreven is, valt hij toch enigszins tegen. Het verhaal is niet nieuw en het deed mij eerlijk gezegd heel erg aan de film "Chasing Liberty" denken. Zowel sommige dingen die ze doen tijdens het reizen als sommige plaatsen die ze bezoeken. Tuurlijk is het een ander verhaal en gebeuren er andere dingen maar het blijft grotendeels toch veel vergelijkingen hebben en dat is jammer. Het is nu net of de fantasie van de schrijfster tijdens dit boek enigszins op was. Wat erg jammer is want de vorige delen waren erg leuk en goed.
Verder leest het verhaal lekker weg en heeft de schrijfster een fijne makkelijke schrijfstijl.
Het is een leuk boek als tussendoortje en helaas kan het deel niet tippen aan de voorgaande delen. Of ik het boek zou aanraden qua verhaal ik weet het niet persoonlijk denk ik dat ze veel meer uit het persoonlijke verleden van beide hoofdpersonen had kunnen halen dan de nu tussen neus en lippen door gegeven informatie.
Ik ben er altijd voorstander van dat als er meerdere delen zijn om ze allemaal te lezen en hoewel het een losstaand verhaal is is het leuker om ze in volgorde te lezen, voor het verhaal is het echter geen probleem als je ze niet heb gelezen.

Reacties op: Net niet.

Bestel dit ebook vanaf  €4,99 bij