Kaaiman Kai

Me03 14 november 2017
Kai

Kai is het tweede deel van de WWW-serie. Dit boek gaat over Kai en zijn buurmeisje Stella. Het verhaal is vlot geschreven en zorgt er dan ook voor dat je door wilt blijven lezen. Buiten dat het een erotische roman is zit er ook een vleugje spanning in wat net dat beetje extra geeft aan het verhaal. Doordat de schrijfster ook terug gaat in de tijd geeft het het boek de extra diepgang die een verhaal nodig heeft. Hierdoor leer je de achtergrond en de basis van de vriendschap tussen Stella en Kai goed kennen. Het is een verhaal die smaakt naar meer. Er volgen nog twee delen in de serie en ik ben persoonlijk dan ook erg benieuwd naar de andere verhaallijnen.

Het enige nadeel aan de papieren versie is dat het papier bijna maagdelijk wit is, en dus ook erg besmettelijk en in een bepaald licht (zon) bijna pijnlijk is om te lezen.
Deze serie is leuk om te lezen een heerlijke feelgood met de nodige erotiek en het spannende sausje van een spannend boek.

Meer recensies van Me03