Laatste kans

Me03 27 januari 2016
Laatste kans

Laatste kans is alweer het achtste deel van de Rosemary Beach serie van Abbi Glines.
En ik moet zeggen ook dit deel stelt niet teleur.
Dit boek is het vervolg van "Een wilde gok" en gaat verder waar het vorige deel geëindigd is.

Harlow houdt zichzelf verborgen voor Grant die op zijn beurt er alles aan probeert te doen om Harlow te vinden. Vanwege haar gezondheid zijn er meerdere dingen die Harlow niet kan 1 daarvan is zwanger worden en laat dat nou net zijn wat Grant heeft gedaan. Iedereen probeert Harlow te overtuigen om de zwangerschap af te breken en voor haar eigen gezondheid te gaan alleen is dit een keuze die niet in haar opkomt ze gaat dit doen met of zonder hulp. Ook Grant wil dat ze het afbreekt alleen zegt dit niet zo direct tegen haar. Naarmate de zwangerschap vordert en goed gaat groeit ook Grant steeds meer in het idee van een gezin samen met Harlow. Tot het vreselijk mis gaat.

Ook dit boek was sowieso voor mij weer een echte pageturner. Hoewel de boeken altijd twee personages als hoofdpersonen heeft en vanuit twee perspectieven verteld wordt, wordt er op het eind ook vanuit anderen verteld. Wat ook erg leuk is is dat de vorige personages blijven terugkomen. Weliswaar worden ze slechts af en toe benoemd en hebben ze kleine rolletjes in de boeken het is leuk om te lezen hoe het ze vergaat. Echter zijn er op het eind toch wel dingetjes waar ik mijn vraagtekens bij heb ( ik zou ze graag benoemen maar dan geef ik toch iets teveel spoilers weg ).

Ik ben dan ook alweer erg benieuwd naar het volgende deel en kan niet wachten tot deze uitkomt.

Meer recensies van Me03