Langzame opbouw

Me03 01 februari 2018
Lief van je.

Lief van je is geschreven in drie delen. Voor de uitzending tijdens de uitzending en na de uitzending. Dit wordt ook aangegeven met delen, op zich was dit wel prettig je weet dat er een nieuw tijdperk aangesneden wordt. Wat echter een groot nadeel is is dat buiten de delen geen hoofdstukken zijn in het boek. Waardoor je met het wegleggen altijd midden in het verhaal zit. Verder is de schrijfstijl op zich wel prettig alleen springt het in sommige delen per alinea van hot naar her. Hierdoor komt het verhaal soms chaotisch over. Het verhaal zit verder goed in elkaar en per deel werk je naar het slot toe. Ondanks dat het niet specifiek wordt benoemd maar de schrijfster weet ptss goed te verwoorden, het begint met kleine dingen en bouwt zich op naar de reden waarom ze in de rechtbank zitten. Persoonlijk had ik echter vooral in het begin moeite om in het verhaal te komen, maar naarmate het boek vorderde ging dit steeds makkelijker. Het is een verhaal wat langzaam opbouwt naar het eind echter misschien net iets te langzaam.

Meer recensies van Me03