Een heerlijke feelgood roman

Boekinformatie

Title : Mijn hele leven lang

Auteur: Emma Anna

Uitgever: Mijnbestseller.Nl
Het boek is verkrijgbaar als e-book en paperback op bol.com
Mijn hele leven lang is de debuut feelgood roman van Emma Anna
”Verliefd worden op een vriend. Dat komt wel vaker voor. Maar wat als die vriend ook de beste vriend is van je vader? Wat als die vriend toevallig je leraar is? En wat als hij achttien jaar ouder is, maar er is niemand anders met wie het zo goed klikt?
Dat overkwam mij dus. Nu, bijna vier jaar later, blik ik terug op die vurige, intense en meest liefdevolle relatie. Na het nieuws dat ik van mijn moeder heb ontvangen, realiseer ik me dat ik misschien toch nog niet over hem heen ben…”
De negentienjarige Lynn is smoorverliefd op de vriend van haar vader, met wie ze een bijzondere band heeft. Tijdens een gezamenlijke vakantie in Ierland, blijkt zij niet de enige te zijn die met haar gevoelens in de knoop zit…
Vanaf achttien jaar.
Wat is dit boek op een heerlijke en vlotte manier geschreven door Emma Anna .De licht erotische stukjes passen zo goed bij de verhaal lijn . En zonder al te veel te verklappen is de liefde tussen Steph en Lynn als een sprookje zonder al teveel cliche’s over het leeftijdsverschil . Naast Lynn en Steph is ook Emma een terugkerend karakter in het boek .Ik ben helemaal weg van Emma wat een heerlijke positieve meid is dat zeg ! Wat zou het super leuk zijn om Emma’s liefdes verhaal in een apart boek te lezen .
Al met al een heerlijk boek om te lezen wat ik in 2 dagen uit had daarom krijgt het boek 4/5 sterren

Meer recensies van