Verassend

13 november 2018
Al tijden roep ik dat de royals niks voor mij zou zijn . Maar omdat er toch zoveel mensen positief op waren kon ik het boek toch niet weerstaan toen ik hem tweedehands van iemand over kon nemen . Daarna belande die dus een poos op mijn TBR lijst omdat ik ergens toch bang was dat het boek heel erg tegen zou vallen .

Maar jullie raden het al ik vond het boek echt helemaal super leuk ! Het krijgt van mij dan ook een dikke 5 uit de 5 sterren . Het was echt lang geleden dat ik een boek in een ruk uitgelezen heb maar deze was binnen een paar uurtjes uit . Tuurlijk hij is een beetje zoetsappig met wat erotiek erbij en misschien een beetje voorspelbaar . Maar de schrijfstijl is echt super vlot en het is niet te voorspelbaar . Je word al snel meegenomen in de spanning die heerst tussen Ella en Reed ( een van de onweerstaanbare zoons van Callum ) Alhoewel Reed flinkt botst met Ella wisselen de gevoelens van haat en liefde elkaar in een rap tempo af ! Er zitten natuurlijk ook wat verleidelijke scene’s in met een vleugje erotiek maar ik vind het geen 50 Shades of grey zoals ik hier en daar heb gelezen . Maar mocht je niet van sexy scene’s houden dan is dit boek het mischien niet helemaal voor je !

Meer recensies van